reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Kron

Jozef Kron

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem, prežívam, uvažujem, tvorím... Až sa mi nazbieralo na román - nech sa páči: Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéFikciaSúkromnéKrátke

reklama

Krátke

Viete, že sa už falšujú aj vŕtacie kladivá HILTI a pracie prášky?

Jozef Kron

Viete, že sa už falšujú aj vŕtacie kladivá HILTI a pracie prášky?

Kamarát, veľký domáci majster, si predčasom splnil jeden zo snov - vlastniť hiltku. Tá je synonymom kvalitnej vŕtačky. Objavil ju v bazári. Nezaváhal, vybral peniaze z bankomatu - veď kto by nekúpil 34 tisícovú vec za smiešnych 6 tisíc? (Bolo to ešte v minulom roku a ceny sú teda v korunách.) No jeho radosť netrvala dlho: svojou hiltkou nedokázal prevŕtať priečku v byte, kdežto susedovou príklepovkou, ktorú si požičal, to už išlo. Našťastie je pripojený na internet, kde po zadaní slova Hilti objavil túto stránku, kde sa dozvedel o falšovaní tohto náradia a túto, z ktorej vydedukoval, že nie je jediný, kto sa nechal napáliť. Peniaze za vŕtačku mu vrátili - slovo ŠOI (Štátna obchodná inšpekcia) má svoju váhu - takže v tomto smere je to v poriadku. Navrhol mi napísať o tom, aby sa nedali napáliť aj iní, pretože ide o nekvalitnú a dokonca životu nebezpečnú vec!

  • 13. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 503x
  • 6
13. august - Medzinárodný deň ľavákov

Jozef Kron

13. august - Medzinárodný deň ľavákov

Od roku 1976 je 13. august Medzinárodným dňom ľavákov. Vyhlásila ho organizácia Lefthanders International, ktorú založil istý nadšenec-ľavák z Kansasu. Ľudia v minulosti často ľavákov zatracovali, dokonca sa ich báli. Malých ľavákov sa snažili prerobiť na pravákov, čo podľa psychológov môže spôsobiť poruchy správania, sústredenia, s čím často súvisia aj horšie známky v škole. Dnes už je spoločnosť o ľavákoch lepšie informovaná a bitie dieťaťa pre ľaváctvo alebo zväzovanie ľavej ruky je - alebo by, ako pevne verím, malo byť - minulosťou. Ľaváci sú považovaní za pohyblivejších, no nedá sa jednoznačne tvrdiť, že sú talentovanejší, či schopnejší. Ľavákov je asi 10% populácie. Patria, či patrili k nim: P. McCartney, B. Clinton, R. Redford, M. Monroe, A. Einstein, L. Da Vinci, P. Picasso, Ch. Chaplin a mnoho iných. Ak k nim patríte aj vy (ja k nim patrím), želám všetko dobré. A zapamätajte si: nemáme sa za čo hanbiť.

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 154x
  • 34
Môže článok z blogu uľahčiť umieranie?

Jozef Kron

Môže článok z blogu uľahčiť umieranie?

Tak kvôli tomu sa oplatí písať na blog. Včera som dostal takýto e-mail: Dobrý večer prajem. Ráno som si prečítala Váš článok Anjeli v nemocnici. Veľmi sa mi páčil, pretože aj ja som mala takého anjela v nemocnici - môjho ocka. Píšem mala, pretože dnes poobede zomrel. Stihla som sa s ním rozlúčiť, dokonca som mu prečítala aj Váš článok, ktorý som si vytlačila. Tiež sa mu páčil a krátko pred smrťou žartoval, že už necíti svojho anjela strážneho, zrejme išiel po tie krídla, o ktorých ste písali. Mala som taký dojem, že vďaka Vášmu článku sa mu umieralo akosi ľahšie. Veľmi pekne Vám ďakujem. Obratom som tej pani kondoloval. Dovolila mi zverejniť tento e-mail. Meno, pochopiteľne, zverejňovať nebudem.

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu